De dor

Am citit odată undeva că toată viața noastră este despre iubire și dor.
Aș adăuga la acestea două și încrederea.
Cred eu că cel mai frumos sentiment pe care poți să îl trăiești în această viață este să ai încredere.
În tine –că o poți duce și pe asta.
În ceilalți –că sunt acolo.
Încredere în proces –că asta nu e tot, că ceea ce cunoaștem e numai o părticică, şi ceea ce n-am descoperit încă ne va umple cu adevărat și ne va da sensul.

Mi-e tare dor de Vlada.

Mi-e dor de omul din dreapta mea. Fizic. Pentru că știu și simt că am acum sufletul ei acolo.

Am înțeles în timpul care a trecut fără ea, că moartea nu ne duce chiar atât de departe unii de alții, că nu există frică, există doar necunoscut, iar zâmbetul, spiritul și starea nu pot fi pierdute niciodată. Ba dimpotrivă, ele se accentuează și se duc la un nivel atât de profund încât rămân. În noi.

Și da, nu mai e ca atunci când ai omul fizic lângă tine și te bucuri de prezenţă, pentru că acum ai starea aia și învățăturile în tot ce înseamnă viața…

...și am deseori starea aia de-mi vine să pun mâna pe telefon să te sun, să te întreb ceva sau doar să îți povestesc… am starea în care nu știu ce să fac și nu mai știu de unde să te iau, cum să te găsesc, unde să îți scriu, Bobocule ?!! și încep să-ți scriu pe facebook și apoi șterg. Mi le spun sau scriu apoi mie și știu că le auzi și tu și mă înțelegi, ba chiar te superi și îmi spui „Ollie! ți-am mai zis…” și apoi îmi dau seama că știu ce-am de făcut, că știu prea bine ce mi-ai fi zis, că m-ai învățat deja și că… asta e viața… o complicăm noi și ne facem scenarii, în loc să ne bucurăm și să luăm totul așa cum vine.

Dar lasă-mă să sper că o să te mai văd o dată, o oră sau măcar câteva minute… să sper că o să te mai găsesc undeva… mă sperii de gândul că nu va mai fi, sau nu voi mai știi. Mi-e tare greu să mă gândesc că n-avem să mai trăim așa ca aici!
Cu diminineți calde, cu 3 în 1 și brioșe, cu povești și susținere sinceră, iubire și deschidere pe care…
le-am dat la schimb pe altceva, atunci pe 29 martie…

Apoi îmi las de-o parte realitatea a ceea ce știu  și-mi dau seama că voi avea mai mult de atât. Mai mult decât știu. Că… Acolo nu-i despre cafea și prăjituri, drăguțule, și că nici nu știu ce ai când treci de acest fizic care doare și te rănește zilnic, dincolo de frumusețea lui.

Îmi dau seama că e egoism și e material, că omul nu mai e dar poveștile lui rămân pentru totdeauna să schimbe vieți. Că așa apărem și așa plecăm… ca să ne lăsăm aici visele, amintirile și viețile, totul din dorința de a ne învăța ceva unii pe alții… asta-i tot.

Doar bucuria de a da mai departe bucăţi din noi bune sau rele și învățături ne ține AICI și ne cere să avem ochi să vedem, suflet să iubim și forța de a înțelege nimicurile, de a LUA și a DA din ele tot ce-i mai bun. Și ne mai ține aici tot ce înseamnă zâmbet, soare, tot ce poate înveseli, readuce speranța și salva.

Ca Vladuțul.cats

Omul căruia acum fix un an îi spuneam că m-a legat de el
cu prietenia dintr-un an cât alții într-o viață.

Acum un an pregăteam poza din dreapta şi mă bucuram de câte am făcut într-un timp atât de scurt şi cât de norocoasă sunt să am aşa un suflet lângă mine.

În comentarii, oamenii ne scriau să fim tot aşa şi peste o sută de ani…

***

Februarie 2015
Vlada Ţih
Ollie eu te las. Pup și iubesc. Tare mă bucur ca ești.
Olivia Pantazică
si eu ies Bob. La fel simt si eu. Nici nu stii ce mult insemni pt mine

Vlada Ţih
Am vazut poza pe care mi ai pus o de ziua mea pe timeline și mi a venit un aha. Ziceai tu ca dacă nu vom mai lucra la as training ne vom depărta. . Uite ca iar e o provocare. Acum suntem departe .. și tot aproape.
Nu e despre job. E despre noi doua.

Snapshot_20141121 (6)Snapshot_2014904 (3)
***

Și da, acum suntem departe, dar… tot aproape.
Am ÎNCREDERE.

Leave a Reply

