Mai stam si noi pe ganduri?

OLYMPUS DIGITAL CAMERASe termina un alt an, anul in care trebuia sa ne terminam si noi, dar ca de obicei, am uitat de mayasi pentru totdeauna, mergem inainte la fel ca pana acum, nu s-a schimbat nimic. Cel putin nimic in mai bine.

Ideea acestui post era sa fac un indemn pentru un moment de reflectie. Si il fac imediat 😀
Ulitma zi din an, dedicata salatei de boeuf si tortului, pregatirii pentru petrecere, celor mai bune creme de corp si bijuteriilor wow si, desigur sampaniei, ar trebui sa includa si vreo 15 minute de stat pe ganduri cu privire la ce-am facut bine, ce am facut rau, ce n-am facut si cum a fost anul care s-a dus.
Cu siguranta multi fac asta, dar la fel de sigur multi uita, nu mai au timp sau pur si simplu nu mai au chef sa faca asta (“duca-se sa se duca de an!”)

De ce indemn catre asta? Pentru ca daca nu o facem acum, azi, nu o mai facem niciodata. Eu nu mai stiu sigur ce s-a intamplat in 2011, pentru ca n-am vrut sa ma mai gandesc la un an care nu mi s-a parut nici prea-prea, nici foarte-foarte.
Eh, acum nu va ganditi ca nu-mi amintesc nimic 🙂 doar ca… nu mi-a pasat suficient de mult.
Faza e ca reflectand, poti sa schimbi ceva, poti sa faci lucrurile sa fie mai bune pe viitor. Sa iti asumi greselile si sa mergi inainte fara resentimente, regrete, frustrari. Sa te mai bucuri o data de reusite si sa intri motivat in noul an. Pai nu e mai bine asa? Nu stiu daca are rost comparatia, dar cred ca e ca atunci cand te certi sau te desparti de cineva… daca ai ceva de spus, e bine sa-i spui atunci, pentru ca mai tarziu nu o sa mai aiba rost si ramai asa cu o mica frustrare.

Ceea ce voi spune acum o sa sune a cliseu, dar imi permit pentru ca e ultima zi din an: anii astia nu mai vin, s-au dus si nu mai conteaza. Nu mai sta nimeni sa-l ia la biblit pe 2007, cu ce-a avut bun sau rau, decat daca i s-a intamplat ceva maret atunci. Si i-am trait pe toti… de cand ne-am nascut pana azi, au trecut ani, revelioane, s-au desfacut sampanii, s-au aprins artificii si de fiecare data l-am asteptat pe urmatorul si ne-am pus toate sperantele in el. In 2003, 2011, 2012 si acum pe 2013.

In final, va urez sa va bucurati la maxim de ultima zi din 2012, iar 2013 sa fie anul in care sa apreciati mai mult tot ce aveti, anul in care fiecare zi sa fie cea potrivita pentru a realiza ceea ce va doriti. Anul in care sa-l folositi mai mult pe “azi”, pe “acum” si mai putin pe maine.
Ma rog, asta imi doresc eu pentru mine, dar am zis sa va impartasesc si voua 😀

La multi ani!

Leave a Reply

