Tupeistii

Ei se autointituleaza “directi” pentru ca spun mereu verde-n-fata ce le trece prin cap, taie in carne vie (pentru ca asa sunt ei) si au o privire senina si mandra pentru ca sinceritatea lor valoreaza mai mult decat orice urma de bun simt.

Tupeul. Ah… l-am urat dintotdeauna. L-am urat la 14 ani pentru ca nu-l puteam avea si mi-ar fi placut si mie sa arunc asa cu cuvintele si sa nu-mi pese de altii.  Dupa 17 ani asa l-am urat si mai tare pentru ca ma durea cum unii veneau in fata mea cu mult tupeu si ma faceau sa ma simt ciudat. Azi ma dezgusta pur si simplu. Ori “tupeist” are acum alte semnificatii,  ori nu stiam eu la 14 ani ce presupune exact.

Asociez tupeul cu nesimtirea. Poate ma duc prea departe si poate ca asa cum eu numesc tupeul nesimtire, altii numesc bunul-simt naivitate. Dar cred ca stiti si voi la ce fel de oameni ma refer cand zic “tupeisti”. Ei sunt cei care iti cer niste chestii pe care tu nu ai indrazni sa le ceri nici prietenilor buni, cei care par ca nu se tem de nimic si pot spune orice, oricand. Si in fata oricui. Da… tupeistul vine si iti spune ca esti putin cam grasa chiar si atunci cand mai sunt 10 oameni de fata. Nu are nevoie de permisiuni, sfaturi sau reguli.

Eu cred ca e un defect sa nu te poti controla, sa nu iti pese, sa actionezi dupa impulsuri si mai ales sa iti imaginezi ca ai de-a face cu o mare calitate.

Leave a Reply

