“Asa sunt eu!” Si?

Sunt unii oameni pe care trebuie sa ii toleram asa cum sunt (mai nesimtiti, schimbatori, superficiali etc)  pentru ca… asa sunt ei si nu vor sa se schimbe. Bullshit. Chiar le-as da una dupa ceafa astora. Adica, inteleg atitudinea de tipul “cine ma place, ma place asa cum sunt si mi se rupe de ce spune lumea” fiindca am avut-o si eu la un moment dat in adolescenta. O inteleg si o accept la cei (sa zicem) pana in 18 ani, date fiind toate crizele alea de identitate, nevoia de diferentiere etc. Insa cand vezi ditamai omul care nu poate sa reflecteze cateva minute asupra a ceea ce e si asupra a ceea ce ii spun altii, e deja ceva in neregula cu inteligenta si maturitatea.

Nu spun sa ne schimbam fiindca asa vor altii. Nu, nu sunt de acord cu asta si nu ma ghidez dupa celebra expresie “ce-o sa zica lumea?” Insa atunci  cand 10 ii spun ca ar fi mai bine sa-si controleze un pic comportamentul, ar trebui macar sa schimbe replica aia cu “asa sunt eu!” si sa gaseseasca un argument mai bun. Sa reflecteze macar. Mi se pare asa trist ca unii nu gasesc timp sa se gandeasca un pic la ei pentru simplu motiv ca “ei asa sunt” si nu au de gand sa-si intrerupa existenta gandindu-se.

Despre diversi “asa sunt eu” am de gand sa tot scriu pe blog-ul asta. Si primul o sa fie nesimtitul personajul cu mult tupeu 😀

Leave a comment