Dupa lupte seculare…

…am blog

M-am gandit mereu despre ce as putea sa scriu pe un blog pe care sa il citeasca si altii, fiindca mi se pare mai greu sa scriu despre mine si sa-i las asa pur si simplu pe toti sa citeasca. In plus, mereu m-au enervat blogurile alea in care cineva posta tot ce face si vorbea despre el insusi ca si cand soarele nu s-ar mai fi invartit fara acele informatii.

Dar sa nu ma intelegeti gresit. Imi place sa scriu despre mine, dar sa si ramana pentru mine. Am avut peste 10 jurnale pana la 18-19 ani, apoi m-am potolit si mi-am pastrat amintirile in poze, mesaje, arhive, statusuri. Ca sa fiu mai bine inteleasa, primul jurnal l-am avut in clasa a doua ( inca il mai am) deci totul se trage din copilarie.

In orice caz, imi doresc sa scriu mai putin despre ceea ce fac sau nu fac si mai mult despre ceea ce cred. Mai ales despre oameni.

Mai vedem.

Leave a comment